Blogi

Posiadam obecnie następujące blogi:

PAK na blog.pl - mój pierwszy i podstawowy blog o wszystkim i o niczym.
A ono siedzi i się oblizuje na blospocie - blog przeznaczony do zapisu form małych, niepoważnych, czasem nawet trochę wstydliwych. Zakładam brak powagi, a przynajmniej brak poważnej formy i wolność eksperymentów.
Zdjęcia PAK na blospocie - blog fotograficzny, na którym ograniczam do minimum opis słowny.
Prasówki na blox.pl - blog poświęcony relacjom z wydarzeń kulturalnych, w których brałem udział (koncerty, spektakle…), stanowiący kontynuację wcześniej rozsyłanych relacji-prasówek.
Krótkie komentarze polityczne na Wordpresie - blog zawierający komentarze polityczne — w domyśle powinny one być krótkie, a już na pewno 'szybkie'. Nie jest to miejsce na głębokie analizy.

Spotkania na blospocie - wykorzystałem formę i mechanizmy blogu dla udostępnienia relacji ze spotkania klasowego w maju 2007 roku (15-lecie matury). Nie wykluczam wykorzystania go do dokumentacji podobnych spotkań.
Roboczy na blospocie - blog służący dokumentowaniu pracy. Ma mnie mobilizować… Blog prywatny — nie udostępniam go osobom postronnym. (Choć nie wykluczam przejęcia części funkcji tego blogu przez PAKopedię.)